Isnin, 25 Jun 2012

Izinkan aku menyukaimu dari jauh...

mesti korang tertanya-tanya siapakah lelaki yang malang telah aku suke tu.. kisahnye brmula dari mimpi.. aku termimpikan si dia. dalam mimpi tu dy cakap dy suka aku.. bila bangun aku hanya mampu beristighfar dan mengucap kerana sebelum ni.. aku tak pernah bertegur dgn dy. walaupun kitaorang knal since orientasi form 6. kami tetap tak pernah bertegur. dgn member dy yg lain aku tegur je walaupun baru knl.. cume dy je yg tak pernah aku tegur... sebenarnya aku sangat susah untuk ingat mimpi aku. tapi sejak termimpikan dia,.. aku boleh reply balik mimpi tu. dan aku boleh cerita sebijijk-bijik.. apakah petanda ini??


tapi aku yakin hanya aku seorang yang bermimpi dan mempunyai feeling sebegini... tak pew.. bialah aku menyukainya dari jauh.. itu sudah mencukupi bagi aku.. siapa lah aku dihatinya kan.. seorang budak luar yang dia tak pernah kenal,tibe-tibe cakap suke kt dia.. mmg muka tak malu aku ni kan...huhu. tapi awak.. izinkan lah saya untuk mengenali awak walaupun sebagai kawan.. boleh??

huh! sungguh susah untuk aku melupakan perasaan ini.. sebelum ni aku tak pernah ad perasaan yang sebegini.. tapi sejak dari mimpi tu.. aku jadi bedebar apabila beselisih,bertentang mata, belum lagi bercakap mampu pengsan aku dekat citu kan... tapi aku berjanji akan menyukainya dalam senyap.. dan akan menjaga maruah dia sebaik mungkin supaya dia tidak malu dengan aku..

awak mungkin lelaki yang saya cari.. tapi mungkin saya bukan perempuan yang awak cari.. mungkin bagi saya awak empunya tulang rusuk saya ni. tapi mungkin bagi awak, saya bukan pemegang tulang rusuk awak ni. muka awak handsome,dan tak sepadan dengan saya. saya seorang yang biasa-biasa tapi mungkin awk luar biasa orang nya.. 

tapi satu je permintaan saya untuk awak... izinkan saya menyukai awak dari jauh,izinkan saya mengenali awak sebagai seorang kawan sudah cukup bagi saya.. saya janji akan senyap dan tak kan bagi tahu awak yg saya suka kan awk,dan saya pernah mimpi kan awak.. semoga kita terus menjadi sahabat untuk selama-lamanya walaupun saya hanya mampu menyukai awak secara jauh.. terima kasih awak klu awak bagi peluang untuk saya menyukai awak dari jauh..terima kasih

yang ikhlas,Farah Nadhirah Md Lazi..

1 ulasan: